Saturday, August 22, 2020

AANKONDIGING VERSCHIJNEN NIEUWE GEDICHTENBUNDEL "IN ALLE DINGEN" + VOORBEELD GEDICHTEN

Met trots verkondig ik het verschijnen van mijn nieuwe gedichtenbundel "In alle dingen " Deze bundel bevat een  gedichtenreeks omtrent mijn rouwproces ten aanzien van mijn overleden moeder. De gedichten ontstonden voornamelijk in 2016. Het aantal gedichten in de bundel beslaat 56 gedichten gelijk aan de leeftijd die mijn moeder heeft gehaald. De titel "In alle dingen" duidt op het gemeenlijke in het spirituele denken die mijn moeder en ik gemeen hadden: dat God zich in alle dingen manifesteert.





2 comments:

Hilly Nicolay said...

Wat fantastich Elbert.

Elbert Gonggrijp - dichter (1965) said...

Ik ben erg blij met het verschijnen van deze bundel. Hij ziet er dan ook fantastisch uit. De gedichten zijn geschreven in 2016 en zijn dus ouder dan de gedichten uit mijn vorige bundel. Leuk dat je zo snel reageert. Dat kan ik zeer waarderen...

Lieve groetjes weer van mij.