NEIGING TOT
KIJKEN
Advanced Vision And Art
Phillippe Kesseler
Ontaarding
van logica naar het verstarrend beeld
van de roestende beweging. Projecten die in hun
projectie verstenen tot imperfecte perfectie. Als
ik het zorgvuldig observeer wil de vervreemding
zichzelf benaderd.
van de roestende beweging. Projecten die in hun
projectie verstenen tot imperfecte perfectie. Als
ik het zorgvuldig observeer wil de vervreemding
zichzelf benaderd.
Het
blijft een concrete fascinatie voor wat zich
in al zijn eigenheid iets schots en scheefs behoudt
in een bijna onvrijwillig kader. Je wordt er bijkans
met de haren bijgesleept dat dit zich zoveel
anders is en zich niet laat vervelen.
in al zijn eigenheid iets schots en scheefs behoudt
in een bijna onvrijwillig kader. Je wordt er bijkans
met de haren bijgesleept dat dit zich zoveel
anders is en zich niet laat vervelen.
Tijdloze
objecten die op zichzelf staand de heuglijke
tijd trachten te weerstaan. Een recycling van
onbruikbaar geachte gedachten, een beklijven
van wat zich eerder waardeloos weerloos achtte.
Een bronvermelding die zich niet weerspreekt.
tijd trachten te weerstaan. Een recycling van
onbruikbaar geachte gedachten, een beklijven
van wat zich eerder waardeloos weerloos achtte.
Een bronvermelding die zich niet weerspreekt.
Hier
is het bijna de mechanica van een tasten dat
weer eindeloos leert observeren. Verloren voorwerpen
die naarstig hun uitwendige skelet verwittigen om
een prangende aandacht naar een intenser moment.
Zoals het erbij ligt zonder de pretentie tot enig
weer eindeloos leert observeren. Verloren voorwerpen
die naarstig hun uitwendige skelet verwittigen om
een prangende aandacht naar een intenser moment.
Zoals het erbij ligt zonder de pretentie tot enig
compromis
–
No comments:
Post a Comment