Sunday, September 20, 2020

EXPOSITIE CONNY LAHNSTEIN IN GALERIE DE TUINKAMER - INTERVIEWS MET VIDEO MET CONNY EN MIJ

Maandag 21 september 2020 a.s. worden Conny en ik gefilmd n.a.v. haar Paper art geïnspireerd door mijn zogenaamde licht gedichten: om de zoveel tijd schreef ik op een dag gedichten die betrekking hadden op de lichtval op een willekeurig tijdstip van de dag. Ik was daartoe gekomen door de schilderijen van Monet van de Kathedraal van Rouen welke bij verschillende weersomstandigheden gemaakt waren. Nu wil het dat Galerie de Tuinkamer in Hoofddorp deze graag wil exposeren en ons in ons proces en onze ideeën laten filmen.

 Galerie De Tuinkamer, Hoofddorp



  


2 comments:

jancoenraats said...

Dat de intervieuws de aandacht voor de expositie ten goed mag komen!!

Elbert Gonggrijp - dichter (1965) said...

Beste Jan, ik hoop het ook dat vooral Conny met haar kunst in the picture zal komen. Mogelijk helpen de interviews daarbij....