Sunday, December 13, 2015

NOBODY ELSE

NOBODY ELSE
Muziek Lamb, " Nobody else "

Het gaat juist om de kleine dingen. Zoals jij hier,
zoals de taal die jij bezigt. In deze ruimte ontstaat
weer eens een goed gesprek, ik beleef het plezier
aan jouw lach, jouw energie.


Er is niemand dan jij, er is geen groter gelijk, geen
groter geluk. Jij heelt de wonden, waar ik ooit stuk,

niemand anders dan jij maakt mij vrijer dan blij.

Je bent mijn muziek, mijn muze, soms mijn
blue note van verdriet. Maar het geeft allemaal
niet zolang jij het maar ziet.


Niemand anders dan jij wekt mij uit mijn slaap,
heeft de liefde lief zoals jij dat doet. Jij bent mijn
aangenaam gerief. Ik ontwaak in overgave,
ik geniet jou telkens weer -



Elbert Gonggrijp,  Egmond aan den Hoef,  zondag 13 december 2015




No comments: